Tema: Re: Ūkinis pastatas. Iš ko mūryti?
Autorius: Spakainas
Data: 2020-09-01 14:02:54
Su dujų silikatu ar kitais šiltais blokeliais galėsi visai nešiltint to
pastato - jie kažkiek gelbės nuo visiško prašalimo.
Bet kaip jau pats minėjai - skysti jie ganėtinai, jeigu prireiks kažką
rimto sienoje tvirtint tai bus bėdų. Sąramas dedant reiks pabetonuot,
monolitinis žiedas privalomas ir t.t.
Aš daryčiau iš normalių silikatinių (arko) M18 ir nesukčiau kabančių. Po
ilgų svarstymų sau ir namą iš tokių dariausi - matmenys geri, tvirti,
garso izoliacija gera. Dėl kampų tai be reikalo pergyveni, anokia čia
problema.