Tema: Re: Medžio masyvo stalviršis virtuvėj - ?
Autorius: Arj
Data: 2020-05-26 12:20:19
is mediniu stalu ekploatavimo:

virtuvej pas mane stalas su azuolo faneruote and mdf, lakuotas, po
~10-15m ekplotacijos jau be prekines isvaizdos - kai kur lakas pazeistas
"kietu daiktu", kai kur lakas atsokes nuo dregmes, ties luksto sudurimu
istisinis "plysys" lako dangoj (na kaip ant lakuotu lentu grindu buna,
tik vos matomas, t,y, be tarpo). Visumoj is poros metru dar atrodo
gerai, prikisus nosi jau nedziugina - reiktu nusveisti visa laka ir
naujai perlakuoti, arba staltiese naudoti.
Dar kambaryj stovi sekreteras is azuolo/mdf su azuolo faneruote - tas
isvis kaip naujas atrodo, nors koks jo amzius tai fig znajet - maniske
pamate antikvariniu baldu parduotuvej "ir jau nebeisejo nenupirkus".
Nu ir dar turiu stala-knyga is pusies masyvo, lakuotas - anas atrodo
labai gerai, labai dziugina, bet kadangi pusies - tai minkstas labai,
jame idubu ir lako pazeidimu jau daugiau ei virtuviniam stale, o naudoti
beveik nenaudojamas jis, skirtingai nuo virtuvinio, kuris kasdien
naudojamas.
Dar teko matyti labai pasiteisinusi medinio stalo naudojima pas saviske
kaime - ten pas ja kaime buvo didelis azuolinis ar tai uosinis stalas,
storas, darytas gal pries kara, nedazytas/nelakuotas, patamsejes, vienas
kampas kasdien naudojamas kaip pjaustymo lenta ir turintis atitinkamai
"zymiu" - tai va jis tam mediniam kaimo interjere labai tiko ir derinosi.

Kas is asmeninio poziurio - pagrindinis medinio stalvirsio trukumas - jo
kaina (brangus pjaurybe, nes min 4cm reikia ir butinai kietmedzio), jo
lepumas - padesi burekeli ar ispilsi vynuogiu sultis - jau deme, numesi
kazka sunkesnio - jau duobe; o jei tai koks vasarnamis ar interjeras a
la "sendintas" - tai labai zjb