Tema: Re: dn16? dn20?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2020-04-26 00:46:43
On 4/25/20 21:41, cD-r0m wrote:
> Nuomonės?
> http://www.vigorus24.lt/rankinis-hidraulinis-presas-360-krastu-uzspaudimo-jungtims-ant-vamzdziu-th1626-yt21750/i23018

Nelabai pagaunu kame ten hidraulika. Bet Apskritai tai turetu buti okei.

> už 60€ paimt galima.
>
> Man viso labo reikia TH26, ir U/TH20, U/TH16.
>
> Bijau nebent, kad chujovos replės kreivai užpresuos. Nuomos irgi dafiga

Presavimo kokybe norint lengvai patikrinama pamatavus diametra.

Su replem buna tik vienas fintas - "paprastom" reikia daug vietos tai
sujungimas kur nors kampe gali ir nesigaut. Bet sitiem vamzdziam yra ir
susukami ar net tiesiog sukaisiojami fittingai tai problema nesunkiai
sprendziasi.

TH siaip man rodos vienas is labiausiai paplitusiu profiliu su turbut
placiausiu fittingu pasirinkimu.