Tema: Re: dn16? dn20?
Autorius: cD-r0m
Data: 2020-04-24 19:06:04
4 butai, 5 įmonės, pasimaitins per 20tuką. Savo patalpose 20>16 pereis
jau san. mazge po pirmo point-of-use.

25-26 nesusiję su vandentiekiu. Pas mane katilas nutolęs nuo nuo koliko
per 35 metrus (katilas jau yra, naujai patalpos tvarkomos). Tai vat
žiūriu kurį vamzdį imt.

Man visad anksčiau atrodė, kad 25 yra vandentiekiai, o 26 yra šiluminiai
(nes taip santechnikas prieš 15 metų sugalvojo), bet tam pagrindo
nematau. Tiesiog keista, kad rinkoj dvi funkciškai vienodos sistemos yra.

Šiuo momentu man reikia 100m. 20tuko, 70 metrų 25/26tuko, kad turėčiau
kuo užsiimt. Jungčių dar nesuskaičiavau, nelabai aš moku tuos mazgus iš
anksto taip dėliot, suguldysiu vamzdį - matysis kiek sulinksta ir bus
aiškiau kur ko reikia.