Tema: Re: Automatine apsauga nuo uzliejimo
Autorius: Bronco
Data: 2020-03-04 15:32:04
On 2020-03-04 09:40, level wrote:
> Baterijos atlaiko deklaruojamus 2 metus?

Laisvai.

> O bet tai tačiau... Koks viso to tikslas, jei tarkim katilinėj trapas
> stovi.

Čia jau kiekvienas pats sprendžia ko jam reik. Būna jog ir nebūna trapo
ar pvz. kanalizacija vietinė.

> Visur kitur čiaupai pajungti vamzdeliais arba tiesiai prie
> padavimo sienoje. Klozetai sieniniai.

Sujungimo vamzdeliai būna trūkinėja. Vieną pats netyčia vos gyvą
aptikau, vos paliečiau ir nulūžo. Trūkinėja metalinės įvorės tarp
plastikinio vamzdžio ir maišytuvo. Pas vienus kaimynus antrame aukšte
trūko, tai skambinau skubiai šeimininkui į mobilų, nes krioklys iš antro
aukšto pylė.

> Nu OK, indaplovė su skalbykla gali
> prakiurti, bet tam yra turto draudimas.

Turto draudimas, kaip taisyklė, kompensuoja daug ką, bet visiškai
nepadengia tavo nervų ir sugaišto laiko sąnaudų. Todėl aš bevelyčiau
susitvarkyti gyvenimą taip, jog man kuo rečiau reiktų į draudimą
skambinėti. IMHO.