Tema: Re: Automatine apsauga nuo uzliejimo
Autorius: Lapinas
Data: 2020-03-02 20:16:55
Zajabys!!!!!11111!1!111

Buvo jau diskusyje. Panda atrado 80 bar hidrosmūgius 1 colio vambzdyje,
Bronko skūpijosi ant pinigų.

Pauliau, tavo pirminiame poste buvo tik noras gauti pranešimą, bezas pasiūlė
normalų sprendimą, taip kad kaip ir į temą.

Bronco pataisys jei klystu, bet buvo prieita prie išvadų:
įvado užsukimas turi būti NC (t.y. užsuktas kol nėra elektros), kad įvykus
avarijai ir suveikus elektros atomatui vandens tiekimas būtų uždarytas.
prie atsukto įvado esant elektrai, sklendė turi vartoti mažai elektros.
Jei sklendė NC, užtenka pigios Smart Home įrangos su leak detector ir
valdoma rozete.

Galimi scenarijai: dingo elektra, neveikia internetas - vandens įvadas
užsisuks. Ir pochuj, kad palikai triusikus skalbt - nieko nenutiks.
elektra yra, prakiuro vamzdis, internetas veikia - sklendė užsuka vandenį:
pasekmės triusikams tos pačios.
prakiuro vamzdis, užpylė elektrą. Sklendė užsuko vandenį. Triusikai panikoj.

Beliko išsirinkt pavarą.