Tema: Re: B?sto ?sigijimas ir lik? mokes?iai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2020-03-10 07:57:10
Taip pagal istatyma. Paaiskinsiu supaprastintai. Sakykime as prekiauju
statybinemis medziagomis ir atlieku remonto darbus.Ateini pas mane ir
sakai - duok man medziagas skolon, suremontuok buta, o kai as ji uz
brangiai parduosiu - po puse metu atsiskaitysiu. Sakykim pasirasau ant
tokio briedo. Ir tu pardavineji buta. Pirkejui visiskai nerūpi tavo
asmeninės skolos man. Ir aš neturiu jokios teisės eiti reikalauti pinigų
iš buto pirkėjo, nes susitarta buvo su tavimi.