Tema: Re: Būsto įsigijimas ir likę mokesčiai
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2020-02-28 12:39:32
na, jei keicia tuo slangus tau esant buto savininku-tai  negali nuneigti, kad esi informuotas apie darbus ir apmokejima uz juos. Mokesi tu. Mokesi ir uz senus isiskolinimus, jeigu apie juos buvai informuotas buto pirkimo metu ir tuom "peremei " skolas.
 As manau taip........

P.S. Ateina zmogelis ir sako-pries 10 metu jusu bute remontavau jusu vonia. Atlikdamas darbus sutikau, kad buto savininkai man  po 10metu su procentais sumokes, prasau va-sutartis ir s/f 10-iai kEur. Mokesi, budamas buto naujasis savininkas ?