Tema: Re: statybinis siurblys
Autorius: mrlz777
Data: 2020-02-08 18:42:39
As irgi toki nusipirkau.
Tai esu labai patenkintas, jau atlaike 2 pilnus butu remontus, siurbiau
dulkes, betona, pjuvenas ir pan.
Griaunant siena puikiai pasitarnavo kai su bulgarke ja pjoviau ir
nusiurbinejau dulkes.
Tiesa nemeginau vandens siurbti.

Bet kaip uz tokia kaina tai labai patenkintas.

"tranzoo"  wrote in message news:r1m6l5$jjl$1@news.omnitel.net...

tai kad tu cia aprasei zaislinius siurblius. kad ir tavo pasirinktas
einhell - tetinkamas buity, karta kita remonta apsiurbt.