Tema: Re: statybinis siurblys
Autorius: $enis
Data: 2020-02-07 21:16:12
Nusipirkau neseniai EINHELL 1820 statybinį siurblį iš Ermitažo už ~50e,
tai galiu patarti, nes informacijos negausiai apie siurblius:
*apie filtrus: statybines dulkes geriausiai siurbti į daugkartinio
naudojimo filtrą, kuris dedasi per visą siurblio bako diametrą tarp
variklio ir bako. Bus didelis filtravimo plotas, nes kitaip biškį
pasiurbus, užsikemša dulkėmis ir prastai siurbia.
* pvz Karcher, Einhell ir kai kurie kiti naudoja popierinius filtrus
* ant variklio dalies dedasi antras filtas, paprastai prie pigių
standartinis yra koks nors kojinės tipo filtras, bet jis praleidža
kažkiek dulkių į aplinką. Kad nedarytų dulkių rūko patalpoje iš
siurblio, maunasi gofruotas cilindro formos a la HEPA filtas. Tas
gofruotas filtas priklausomai nuo gamintojo nėra pigus labai.
*20 L bakas tik teoriškai. Praktiškai, gaidys. Statybinių dulkių
pasiurbia gal 2-3 litrus į popierinį filtrą, ir pakrenta siubimo
galingumas. Siurbiant be popierinio filtro, dar blogiau. Tada reikia
atidaryti siurblį, iškratyti dulkes iš popierinio filtro, ir vėl gali
siurbti kokias 10-15min. Todėl į 20L nė nežiūrėk.
*Šlapiam siurbimui į 20L baką prisiurbs kokius max 10L, nes variklio
galva giliai įeina į baką, tad irgi ne prūdai tiek.
* Žiūrėčiau minimu 30L siurblį ar dar didesnį. Su dideliais ratais, su
didele metaline rankena.
* Pačiame siurblyje gerai kad būtų rozetė įrankio pajungimui, tada
mygtukas nusistato ant auto ir, įjungus įrankį, įsigunkia ir siurblys.
Labai liuks, labai reikalinga funkcija.
* automatinis pakratymas - gausiai siurbiant statybines dulkes, labai
liuks funkcija, reikalinga.
* dar rekomenduočiau žiūrėti kur siurblio užraktai yra metaliniai, nes
dauguma dabar plastmasiniai. Tas mano Einhell, vešiu į garantinį, nes
jau nuo pirmos dienos naudojimo, atrakinant išsimontuoja užraktas nuo
siurblio korpuso bl nx... :/