Tema: Re: [+/-] Telia buitiniai maršrutizatoriai naudotini?
Autorius: Caponi
Data: 2019-12-25 00:45:17
Nu kadangi bent viena problema yra pastovi (mažas greitis iki Telia), ko
gero paprasčiausia būtų kompą be routerio pasijungt tiesiai (jei kokio
kito routeriuko po ranka neturi) ir pasižiūrėt kas darosi.
Šiaip, kiek pamenu, su Telia ten pas Fastlinką įdomūs santykiai, kažkada
kažko nesusitarė ir į Telia tinklą srautas eidavo per užsienį, bet bent
jau aš jokio diskomforto dėl to nejaučiau, visokie speedtestai iš esmės
tik pingą kiek didesnį rodydavo ir tiek. Kai prieš gal kokius 2 metus
sužinojau, kad jie į vietas, kur neturėjo savo tinklo, keliauja per
Telia optiką, pamėginau vėl pasižiūrėt, niekas nepasikeitė, pingas į
Telia vis dar buvo kaip į užsienį, tai suprask kaip nori :-) Tiesa,
tinklas pas mane buvo gimtasis Fastlinko (Fabai).
Kas link dinginėjimų, tai per visą laiką pas mane buvo keli tokie
atvejai, bet to nesureikšmindavau, maža ką, gal kokie gedimai, gal
įrangos keitimai - čia praktiškai visų mažiukų provaiderių bėda, kad net
apie planinius atjungimus fig informuoja.
Lagai? Čia nelabai galiu ką pakomentuot, tokių dalykų man yra pasitaikę
su įvairiais provaideriais, kol tai nėra sistema, tol nematau reikalo
sukt galvą, internetas per daug neprognozuojamas dalykas, kad dėl
kiekvienos smulkmenos pult aiškintis kas kaltas - bėdos gali būt ir su
konkrečiu puslapiu. Jei tai sisteminga ar bent jau pakankamai dažna ir
šnekam ne apie WiFi, tai vėlgi, kompas tiesiai į optikos keitiklį arba
kitas routeriukas ir žiūrim kas bus. Man su jau užpisančiu intensyvumu
yra tokius požymius kažkada labai seniai generavęs ir kokis tai
papigiaiskas routeriukas, ir prieš Fastlinką turėtas B4Net'as, dėl ko ir
įvyko migracija :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/