Tema: Re: Plastikinio vamzdžio virinimas
Autorius: Teisybes Dele
Data: 2019-11-26 18:27:10
On 11/26/2019 6:21 PM, eSSas wrote:
> Sveiki,
>
> netikėtai netinkamoje vietoje aptikta plastikinių (pilkų) vamzdžių
> (~d15) pora, užaklinta didesnio skersmens užmaunamom (užvirintom?) tokio
> paties plastiko zagluškėm. Kadangi rūsy pirties nebus, o geriamo vandens
> daržovių saugyklai nereikia, vamzdžius būtina pritrumpint. Dėmesio
> klausimas - kaip ir kuom tai atliekama? Dėkui už idėjas ir patarimus,
>
> S.

nukerpama spec zirklemis nors galima ir belekuo
ir uzdedamos naujos zagluskes su spec lituokliu
https://gotas.lt/suvirinimo-ir-litavimo-irangos-nuoma/polipropileno-vamzdziu-lituoklis-polys-p-4a/lt
is vienos puses kaitini vamzdi, is kitos zagluske, kai suminksteja, dedi
   sona o zagluskes  sumauni.

man gavosi is pirmo karto, nors kad idealiai reikia pritaikyt
temperatura ir kaitinimo trukme.

o aplamai - ar darzovem trukdo tie vamzdziai?