Tema: Re: Lendu prie dujų
Autorius: xc
Data: 2019-11-20 10:25:02
On 2019-11-19 19:30, aurimamas wrote:

> Realiai viskas ten yra +- easy, pasidaryčiau ir pats. Tų "elektrinių"
> movų ebay yra po kelis pinigus. Tereikia tik 40V šaltinio ir skustuko,
> vamzdžio galui paruošt. Neabejoju kad galima ir žalvarinėm jungtim
> susukti, kadangi prie skaitiklio būtent taip prijungta.

Dėl visų legalizavimų, inspekcijų tikrinimų ir pan. nepasakysiu nieko,
nesusidūriau. Bet susidūriau su elektrinių movų užlydimu (tiesėmės
vandentiekį). Iškart siūlyčiau pamiršti tas ebėjines kinietiškas movas
(nebent ten normalių gamintojų originalai už pigiau eina) ir 40v
šaltinį. Nueik į kokią gairaną, industeką ar tuos pačius dujininkus ir
pasiimk normalias movas, kainuos gal keliolika eur, bet bus bent jau
kažkokia garantija, kad neleakins. Vandenį aš tai iškart pamatydavau, o
dujas kaip detektuosi? Degtuką deginsi? :)

Užlydymas kiekvienai movai skirtingas (srovės stiprumas ir laikas),
išsinuomok aparatą iš goto kelioms valandoms tam. Arba bent jau
žalvarines sertifikuotas dujines jungtis panaudok.