Tema: Re: [OFFTOPIC] Bus užblokuoti open proxy
Autorius: zaicas
Data: 2019-10-30 16:59:32

> Čia kalba neina apie diskriminaciją ar kūrybos ir žodžio laisvės
> varžymą, kalba eina tik apie chaoso suvaldymą. Realiai čia tuo užsiima
> pora ligotų individų ir juos panaikinus nieko tiems njusams neatsitiks.

panaikins, as nieko pries neturiu, nes istisai sedet prie kompo ir
zanimatsa chuinioj yra ir nenormalu ir nesveika !!!.
Pabandykit dar pusei metu ismest.
Tuo labiau kad ten pries mane visi nusistate. As parasau ir visi tyli.
Paskutinis normalalus fleimas buvo pries 7is metus turbut.
Cia yra chuinia.
Prie kompo isvis sedet nesveika.
Kai tik atsirado grupsai. Buvo kita dvasia, as nieko net nekalbejau.
o dariau darbus su flashu - ten tai buvo dalykas, as tusiu darba,
  as turiu savirealizacija - show, tiktai mano show buvo skandalingas.
Nieko rimto nedarant - priklausomybes liga. Dar galima sakyt as
pazemintas, nes as prirasau ir visi tyli. - cia nenormalu, darykit bet
ka bele butu normalu, nes man visi sitie issisokimai garbes nedaro.
Sizofrenikas patologinis - uzdaryt mane i vienute iki gyvos galvos ?
izoliuot nuo visuomenes ?