Tema: Re: Vandens išjungimo automatizavimas
Autorius: Sail
Data: 2019-10-21 08:16:13
Naudoju pavara akumuliacinei talpai atjungineti, suveikimas kokios 3
sekundes, speju irgi Belimo.

220 padavus atsidaro, nuemus uzsidaro.

Viskas ganetinai paprasta, montuojasi lengvai, be abejo yra ir rankinis
ijungimas tik mano atveju nereikia.

Pasiupinejus konkretu gamini, visks ten pakankamai aisku.