Tema: Re: perdanga
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-10-09 01:05:09
On 10/8/19 21:46, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz wrote:

> Aš vis dar moku suskaičiuoti perdangos plokštę, taigi mokslinio intereso
> vardan sferinis arklys atrodo taip:
>
> Naudinga apkrova 2kN/m² ir 'deadload' grindų konstrukcijai 1kN/m²;
> koeficientas 1,5; tinklas S250, d12; betonas C25/30
>
> 1. Min storis 150mm, apsauginis 20 mm, armatūra 230x450.
>
> 2. Peržaidus armatūrą į d8 S250 ir betoną C20/25, storis 150, tinklas
> 100x220.
>
> 3. Net C55 betonas ir S500 armatūra neduoda 100 mm perdangos storio.
>

> Armatūros rovimą palieku skaičiuoti prelegentui, kuris Viską Išmano Geriau.

Siaip kaip paziuri, tai toks vaizdas kad senos statybos namai visi senai
turejo sugriut. Pvz 1960 metu name armatura tikrai shudina, ploni (kokiu
4mm diametro) lygus drateliai ir perdangos 12cm turbut ne paties
kokybiskiausio betono. Ir nieko, stovi, net zemes drebejimus atlaike.

Salia esantis "ukinis pastatas" isvis turbut humoras ir senai turejo
sugriut - plokscias "stogas" islietas is kokiu 9cm storio abejotinos
kokybes betono. Pastatelio dezute taip mazdaug 3x6 metru be vidiniu
pertvaru.