Tema: Re: sieniniai dazai
Autorius: gopenzo
Data: 2019-07-24 13:40:04
nu tai nieks tau gi nesiskųs dėl to, kad sienos viduje spintos pasidarė
purvinos.

aš niekad nedaryčiau be vidinių sienų. į spintas dažnai dedam ne tik
drabužius, bet ir kokias dėžes, lagaminus, dar ką nors. nubraukt dažus
labai paprasta, o ir nuo drabužių jos turėtų teptis.

bet čia kiekvienam rinktis asmeniškai.