Tema: Re: sieniniai dazai
Autorius: Nioka
Data: 2019-07-22 13:14:51
Nisose montuojamos spintos su slankiu duru sistemomis nereikalauja sonu,
virsaus ir nugareliu is baldiniu ploksciu, todel dazniausiai montuojamos be
ju. Dulketi ir byreti nuo sienu gali tik jei jos tinkuotos ir net
negruntuotos ar nepakankamai gerai nugruntuotos. Nuo dazytu sienu byreti
gali tik dazai.

Apsivalyti vaiku apipiestas sienas gali buti sunkoka. Gal paprasciau
uzdazyti maziau vertingas "freskas" ir piesti ant uzdazytu vietu naujas.
Vaikams butu uzsiemimas patiems atsirinkti ir uzdazyti maziau vertingus
kurinius, kai jau nebus vietos naujiems piesiniams.