Tema: Re: Indaploves remontas Vilniuje
Autorius: Kesha
Data: 2019-07-17 08:56:14
After serious thinking vaidas wrote :
> ir man nepatinka, oficialus pavadinimas išlikęs Gruzija. Bet jų pačių 2018
> metų prašymu aš linkęs juos taip vadinti, nes:
>
> Daugelyje šalių vartojamas pavadinimas Georgia siejamas su globėjo šv. Jurgio
> (lot. Georgius) vardu. Kitose vartojamas per rusų kalbą išplitęs pavadinimas
> Gruzija pačių šalies gyventojų yra nemėgstamas, o tautovardis gruzinas, -ė
> kartvelų kalboje, sakoma, netgi turi neigiamą menkinamąjį atspalvį. Todėl
> šalis jau kuris laikas siekia pokyčių tose kalbose, kuriose nusistovėję
> šaknies gruz- pavadinimai.

nu tai ir negrai panašiai sugalvojo, kad jie ne negrai...
žydai lietuvių kalboje neturi kito pavadinimo, tai jiems ir šis tinka,
o kitose kalbose netinka, nes ten būna ir kitoks jų pavadinimas...
šiaip man tai kvaila, nuo to, kad keptuvę pavadinsi patranka, ji
šaudyti vistiek nepradės...
nu užsimanė, mes geranoriškai pritarėm, gerai dar, kad ne kategoriškai,
o kaip alternatyvą, čia manau pliusas, bet kažkaip labai tai akcentuoti
nematau tikslo :)