Tema: Re: trinkeles ar saltas asfaltas?
Autorius: FwsA
Data: 2019-07-15 20:00:18
Vat butent pas mane apibetonuoti krastai, nes be borto, ir viskas laiko.
Krastines trinkeles sudetos statmenai takeliui.

Aplink nama perimetru sudetos trinkos vienoj vietoj buvo labai stipriai
sudube, tai buvau issiardes, su smeliu issilyginau, ir trombavau padejes
ilgesne lenta ant trinku, su kita lenta kalant per ta padeta lenta.
Nezinau ar taip galima, bet issilygino irgi neblogai...