Tema: Re: trinkeles ar saltas asfaltas?
Autorius: FwsA
Data: 2019-07-15 19:46:31
Trinkeliu turiu likusiu paprastu betoniniu. Jokiu imantriu nepirksiu...

Trinkelem be jokiu bortu sudeta kieme visi takeliai, net ir vingiuotai,
tai man atrodo net geriau nei su bortais masinu aikstele.

Ar man pavyks be borto graziai - cia jau neaisku...

Nelabai aisku, kaip bortas itakoja ar pavyks graziai privest prie
asfalto. Juk bortelis butu (arba nebutu) tik is sonu...