Tema: Re: Gal kas gali pasidalinti rekomendacijomis kaip sumontuoti oro išpūtimą mobiliam kondicionieriui?
Autorius: Sniegas
Data: 2019-06-18 15:36:40
Tai gi aš jau paaiškinau - tas vamzdžio galas įkaista iki 50 laipsnių
Celsijaus temperatūros ir šildo patalpą. Krenta efektyvumas
kondicionieriaus. Ir išeina beveik tas pats, kaip ir visai neišvedinėti
išpūtimo vamzdžio į išorę. Aš buvau pajungęs aliumininį vamzdį 150 mm
diametro, prie jo vos prisiliesti galima koks jis karštas.