Tema: Re: Gal kas gali pasidalinti rekomendacijomis kaip sumontuoti oro išpūtimą mobiliam kondicionieriui?
Autorius: mindau
Data: 2019-06-17 21:55:41
a tai ne paprasciau paimti tam skirta vamzdzio gala reikiamo diametro ir
susimontuot?
kam tas kolxozas is drozliu...

"Sniegas"  wrote in message news:qe8ik6$d0q$1@trimpas.omnitel.net...

Na, mano fizikos žinios ne kokios, bet kaip aš suprantu, jei oras išeis
iš mažesnio diametro vamzdžio į didesnį sumažės spaudimas ir oras tekės
laisviau. Aš paskaičiavau, kad maksimalus kondicionieriaus išėjimo
vamzdžio skerspjūvio plotas yra apie 170 kvadratinių centimetrų. Jei aš
sulipdysiu ortakio šachtą iš drožlių plokštės kokią 250 kvadratinių
centimetrų skerspjūvio, oras įtekėdamas į tą šachtą nesukels papildomo
pasipriešinimo ir papildomai neapkraus ventiliatoriaus. O dėl vamzdžio
kaitimo, tai taip, kaista jis neblogai, todėl ir mąstau iš drožlių
plokštės sulipdyti ortakį iki angos sienoje. Kaip tik kambario kampas
tam labai tinkamas, niekam ortakis netrukdys. O prie kondicionieriaus
pridedamame komplekte yra vamzdžio antgalis, kuris iš apvalaus pereina į
ovalų, ir jo išmatavimai yra 80x200, plius dar užapvalinti kampai -
mažiau kaip 160 kvadratinių centimetrų. Nemanau, kad mano konstrukcija
sukeltų papildomų problemų ventiliatoriui, plius drožlių plokštė geri
izoliuoja šilumą.