Tema: Re: Chemija baseinui
Autorius: Rytis Hydro
Data: 2019-06-17 17:47:59
On 6/15/2019 1:09 PM, eMeR wrote:

> Gana įdomus reikalas. Ar jis tinkamas tik tokiems mažachloriams reikalams
> (kaip minimas 0,1) ar ir “normaliems” baseinams? Aš orientuojuos į 1. Jei
> taip - ar jis kažkaip matuojamas, kad palaikyt reikiamą kiekį ar tiesiog
> nuolat pagal rekomendaciją (1l 100m^3 / savaitę) pilamas?
> Platinat? Jei taip - kokia kaina? Galima paštu, kuris beveik tikras.
Jis tinka naudoti ne tik norint palaikyti minimalia chloro
koncentracija. Taip turime, tik jo kaina nedziugina 69Eur + PVM (22kg
kanistras). Jo pagalba sumazeja chloro sunaudojimas (20-40%),
skaidresnis vanduo, mazesnis bendrojo chloro likutis vandenyje (~50%)
Jis dozuojamas automatinemis dozavimo stotelemis, automatiniai
siurbliais. Bus blogai jeigu supilsit iskarto visa doze.

dd

> Dabar dėl kietumo. Nuosėdos ir kalkėjimas, kaip suprantu, problemas pradeda
> kelti kai kietumas per didelis. Mano atveju jis kaip ir per minkštas
> ~150ppm CaCO3? Reikt sukt galvą dėl to? Vienas pirmų googlo linkų
> https://www.taylortechnologies.com/en/page/169/understanding-calcium-hardness
> sako, kad kalcio chlorido reiktų įrident. Kur tokie dalykai gaunami?
Yra Lietuvoj nemazai chemijos tiekeju (Algol, imlitex, Margunas ir kt.)
Spa baseinams chemijos nedideliais kiekiais galima issirinkti is cia

https://zcom-media.s3.amazonaws.com/sites/a0i0L00000TN0XyQAL/media/mediamanager/Spa-Plus_LeisureTime_Catalogue.pdf?response-content-type=application/force-download&AWSAccessKeyId=AKIAJ2MJ4GQW4FCGDBVQ&Expires=1561387539&Signature=iS5IKxjsj48M0rsXjcLLKMOaNWU%3D

Kalcio kiekiui vandenyje pakelti yra Calcium Booster