Tema: Re: Chemija baseinui
Autorius: eMeR
Data: 2019-06-15 13:09:53
Rytis Hydro <no@mail.lt> wrote:
> Yra kas matuoja ir Lietuvoje, bet didesnė dauguma ne. Vandens kietumas
> ganėtinai svarbu dėl nuosėdų, įrenginių, užpildų ilgaamžiškumo.
> Reguliuoti kietumą reikalinga chemija, kuri turi labai trumpą galiojimo
> laiką. Yoač tai aktualu masažiniuose baseinuose.
> Daug svarbesnis parametras yra bendrasis chloras (jei dezinfekcija
> atliekama su chloru), kurio net ir komerciniai baseinai nematuoja.
> Sistemose kuriose galime palaikyti minimalia chlor koncentracija
> (0.1mg/l) mes nauodojame kitokį stabilizatorių, kurio pagalba laisvasis
> [...]

Gana įdomus reikalas. Ar jis tinkamas tik tokiems mažachloriams reikalams
(kaip minimas 0,1) ar ir “normaliems” baseinams? Aš orientuojuos į 1. Jei
taip - ar jis kažkaip matuojamas, kad palaikyt reikiamą kiekį ar tiesiog
nuolat pagal rekomendaciją (1l 100m^3 / savaitę) pilamas?
Platinat? Jei taip - kokia kaina? Galima paštu, kuris beveik tikras.

Dabar dėl kietumo. Nuosėdos ir kalkėjimas, kaip suprantu, problemas pradeda
kelti kai kietumas per didelis. Mano atveju jis kaip ir per minkštas
~150ppm CaCO3? Reikt sukt galvą dėl to? Vienas pirmų googlo linkų
https://www.taylortechnologies.com/en/page/169/understanding-calcium-hardness
sako, kad kalcio chlorido reiktų įrident. Kur tokie dalykai gaunami?

--
R.