Tema: Re: zoles robotas
Autorius: Doncius
Data: 2019-06-03 10:42:23
Pjauna apie valanda ir kokia 1.2val kraunasi. Gali per telefono appsa
programuot kada ir kiek vziuot. As dabar padariau kas antra diena nuo
11.00 iki 20.00val. Anksciau leidau kas diena nuo 09.00 iki 21.00.
Realiai nespeja taip greit uzaugt zole. Prie krastu nupjauna, pas mane
modelis edge cut, kur peiliai sone, visaks priklauso kaip isvedziosi
ribojimo laida. Karta per savaite ar reciau apeinu dar su trimeriu prie
pat tvoros ir terasos.