Tema: Re: Mobilus kondicionierius
Autorius: 中国百强
Data: 2019-05-21 23:32:50
kai karštas oras tai ne kai blogas oras, skaitik išnaujo ;)

"svyt"  wrote in message news:qc1860$i1e$1@trimpas.omnitel.net...

Apie ezera vasara gali svajoti tik darboholikas, kai as anksciau
turejau galimybe visa vasara kiurksot prie ezero, man tas
atsibosdavo po 3 dienu. Nu, smagu su kompanija 1-2 kart per
menesi savaitgaliui, bet kiekviena diena ne man. Kai tokia
galimybe retesne lyg ir norisi, bet realiai- uodai, deles, blogas
oras, saltas vanduo ir to dziaugsmo ne tiek ir daug is to ezero.
Pinigai zinoma, laimes nenesa, idomiems projektams reikia ne
pinigu o ideju. Paprasciausia ju turi pakakti buiciai, nes
trukumas irgi erzina.

--

/svyt

----Android NewsGroup Reader----