Tema: Re: Augustas su orapute garaže
Autorius: xc
Data: 2019-05-15 21:11:31
Grubiai septikas iš principo yra kelios persiliejančios ar kažkaip
kitaip susijungusios kameros, kuriose nusodinama/suyra visokie kakučiai
ir pan. atliekos, o paskui pusiau apvalytas skystimėlis yra
infiltruojamas į didelį plotą, kuriame jau bakterijos suvalgo kas lieka.
Jame darbą atlieka anaerobinės bakterijos (nenaudojančios deguonies). Iš
esmės valymas vyksta jau grunte, kur aplink infiltraciją susidaro tų
bakterijų kolonijos. Panašią sistemą galima ir pačiam iš gelžbetonio
žiedų beigi visokių melioracinių ar panašių vamzdžių susirinkti. Tik kad
legaliai jos jau niekas nepriims, nes tipo į gruntą neišvalytas vanduo
paduodamas. Yra ir minusas - tas infiltracinis laukas per keliolika metų
užsikemša, reikia atnaujinti.

Augustuose skaidymo darbą atlieka kitos bakterijos, kurioms reikia
deguonies, kurį paduoda orapūtės. Pliusas - bakterijos aktyvesnės,
išvalymas greitesnis ir šalinamas gerokai švaresnis vanduo. Minusas -
aliektra veikimui.