Tema: Re: Augustas su orapute gara?e
Autorius: eSSas
Data: 2019-05-15 13:32:49
Exo <exo@mail.net> wrote:
> Nafik tas sarkazmas, kalb?jau su jais Restoj, kaina mano atv?ju i? esm?s
> pana?i ? augusto, turi t? pat? CE sertifikat? ir t.t. ar tu nori

Sarkazmas yra neprastas isterisko pasnekovo atrankos metodas. Paskatinantis atviruma.

> pasakyti jog man jie visk? melavo? Ir niekaip nesuprantu, kam tur?t?ti
> elektrin? ?rengin? jei galima jo netur?ti?

Meluoti galima ivairiai. Man pavyzdziui Augusto vadybybininkas bande iteigti, kad reguliari ju irenginio prieziura pagal atskirai sudaryta sutarti PRIVALOMA pagal istatymus. Ir net kazkoki istatyma bande pacituoti. Ko nepadarysi del firmos apyvartos.

Apie ka tas CE sertifikatas buvo? Kad plastikas gamtai nezalingas?

Kam tureti elektrini irengini? Zinoma, galima naudoti paplavu duobe. O jai uzsikimsus banaliai emigruoti

S.