Tema: Re: Kuo kurenti? Britai turi atsakyma.
Autorius: tester
Data: 2019-04-25 12:19:48
Patvirtinu, kad padeda smarkiai perdangos apšiltinimas. Ir reikia naudoti
garo izoliaciją, kitaip kondensatas į vatą geriasi, ypač virš vonios ar
virtuvės. Jei grindys/perdanga lygios, tai pigiau būna rockwool vata su
folija rulonuose, jei nelygios - gal greičiau būtų pakratyti ekovatos,
permalus su ant grąžto uždėtu maišymo antgaliu. Kokius 25 cm padėsi -
pasijaus.

"eSSas"  parašė naujienų news:q9rl5g$5dq$1@trimpas.omnitel.net...

vaidas <spam@spam.lt> wrote:
> Taip, mˆxrinis. +- kaip ir kuom t? perdang? geriau ap?ildyti? Akmens
> vatos sud?jimas ant grind? antram auk?te turbˆxt nepad?s :)

Be garo izoliacijos greiciausiai nepades. Pasiziurek Knauf dokumentacija,
ten paaiskinti sluoksniai. Siaip viskas itin paprasta ir nebrangu

S.