Tema: Re: Kuo kurenti? Britai turi atsakyma.
Autorius: Tomas
Data: 2019-04-25 09:04:47
Ziema gerai pakurenus, name turbut neshalta?
Kiek laiko vyksta kurenimas mazhdaug, per para, per savaite?
Radiatoriai shpizhiniai imho nera blogai, jie inertishki, kaip ir shildomos grindys.
Jei teisingai suprantu galingumo skaiciavimo metodika tokiam namui, turetu pakakt 7-8 kW SS. TIk klausimas, kaip tie siurbliai veikia, kai lauke -15 ir shalciau, man asmenishkai shi vieta yr miglota.