Tema: Re: Patarkit kaip pakabinti
Autorius: skaitytojas
Data: 2019-04-18 14:39:00
aš panašų sėdimą daiktą svetainėje pakabinęs, tiesiog paėmiau masyvia
įsukamą kilpa ir įsukau į 25cm balkį be jokio gręžimo. Sėdi tik vaikai,
bet atsisėda ir 70-80kg - dar nenukrito :) Bet jei skirta suaugusiems,
tai gal reiktų pergalvoti tvirtinimą arba pasikonsultuoti su
išmanančiais, nes pvz. dabar laiko, i bėgant metams gal ta vieta
apsilps, medis gi "gyvas", čia ne koks mūras.