Tema: Re: Patarkit kaip pakabinti
Autorius: marukas
Data: 2019-04-18 14:08:59
aha, turiu ir aš kiek nerimo, nors kur foto šeimininkai sako, kad jau ilgai
laiko pas juos. Jei galėčiau kiaurai balkį varyt, tai gręžčiau kiaurai ir
viršuje su varžtu užsukčiau, bet čia antrą aukštą laikantis balkis - nėra
priėjimo, tai nebent iš šonų kiaurai gręžti ir kažką galvoti.

"Ignas"  wrote in message news:q99la8$pbt$1@trimpas.omnitel.net...

tvirtinciau kazkuo apkabindamas balki, kad tas kazkas prisisuktu is
balkio sonu, o jau tada supynes kabinciau prie to kazko. ant tos
kilputes 100 kg kazkaip juokingai atrodo...

On 2019-04-18 13:38, marukas wrote:
> Reikia pritvirtinti tokį daiktą terasoje prie namo:
> https://scontent.fvno3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/57034624_1175699062632305_2101650458551517184_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_ht=scontent.fvno3-1.fna&oh=0aff5bea74791c05fe79881bff037443&oe=5D34D14C
>
> Žiedas yra kartu su krėslu, į medinį balkį 200x200 įsuksiu tokią kilpą:
> https://www.senukai.lt/p/isukamosios-kilpos-vagner-sdh-12-x-230-mm-d23-10-vnt/2y92
> Kilpa 12kos, tai prieš tai išgręšiu 10ties skylę ar mažesnę 8nių geriau?
> Nesinori, kad įtrūktų balkis. Būtų gerai, kad iki 100kg laikytų. Nu čia
> kaip ir aišku viskas.

> [...]

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės
programinės įrangos.