Tema: Re: Kuom skiriasi plyteliu klijai?
Autorius: E.D
Data: 2019-04-12 11:09:33
Plyteliu klojejas paklaustas kokius klijus pirkti, pasake, kad
dazniausiai jis dirba su Ceresit CM11 ir CM17. Jam jie labiausiai patinka.
Taciau pasake, kad is esmes jam tas pats, kokio gamintojo klijais
klijuoti. Svarbu, kad butu klijai parinkti pagal paskirti, o priklijuos
ir plyteles laikys, kokybe nenukentes. Sake, kad Lietuvoje isbande daug
kliju ir dar jam nepasitaike netinkamu darbui. Zmogus kloja plyteles
virs 10 metu ir tai jo pagrindinis darbas.
Kai man klojo plyteles, pirkau Knauf klijus K1 ir K4. Viskas OK, jokiu
pretenziju.