Tema: Re: Kuom skiriasi plyteliu klijai?
Autorius: eSSas
Data: 2019-04-12 09:57:45
Invertuota panda <fake@iname.com> wrote:
> Gal kas turi patirties su skirtingu brandu/kainu plyteliu klijais ir
> zino kokie realus skirtumai?
> Kad egzistuoja skirtingu tipu zinau, ten visokios tvirtumo ir
> elastingumo kategorijos etc, cia viskas aisku.
> Bet net ir imant teoriskai mazdaug vienodu savybiu ir tos pacios
> kategorijos uz kilograma galima sumoket ir 70 centu ir 3 eurus
> priklausomai nuo brendo.
> Grynas marketingas ir pinigu melzimas ar tikrai yra kazkokie kardinalus
> skirtumai pateisinantys tokius kainu skirtumus?
> Nes internutsuose tai nieko prasmingo ta tema neradau. Yra kas svaidosi
> [...]

Kaip kadais pasake vienas grupso architektas ;-), kiekvienas gamintojas turi labiau ir maziau pavykusiu gaminiu. Nematau priezasties, kodel tai neturetu galioti plyteliu klijams. Beje, plyteliu klijus (sildomo) pastato viduje nelengva pasirinkti netinkamai. IMHO.

Man asmeniskai patinka darbuotis su Weber produkcija. Kodel pasirinkau ja - gal kad (bent kai kurie produktai) gaminami Vokietijoje ;-). Nera patys pigiausi, bet ir ne Remmers stiliaus kosmonautikos kainu lygio. Jei dar su pristatymu (Lietuvoje) butu tvarka, butu net per gerai.

Kas vercia manyti, kad privalai issirinkti _pati paciausia_ produkta? Perfekcionizmo poreikis, statyba trims amziams i prieki ar totalus neuztikrintumas temoje?

S.