Tema: Re: krosnele
Autorius: online
Data: 2019-04-09 14:47:47
sutinku, pas mane budavo atvaziavus pre dideliu minusu reikia krosnele
kurent kokia para ir tada jau gerai laikosi siluma, dabar pirmam aukste
stovi oras oras ir visa sezona palaikomas pliusas, tai pelenus semiau 2
kartus :D

"bzik"  wrote in message news:q8hjmp$mhc$1@trimpas.omnitel.net...

sunku pasakyt dėl kiaurumo. Šiltintam, sandarinta, bet su termovizorium
nematavau. Kai atvažiavus viskas kelių laipsnių t, tai visa šiluma
geriasi į paviršius. Jei gyvent ilgiau, viskas būtų normaliai, nes jau
antrą dieną šiluma kitokia.