Tema: Re: krosnele
Autorius: bzik
Data: 2019-04-08 12:28:40
žiūrėt į šildomą plotą, galingumą, šilumos nuostolius, realius poreikius
ir t.t.
mano patirtis. Buvo sodyboj malkinis pečius su sienele. Šildė gerai, bet
pradėdavo šilt po gerų 2-3 val., kas dienai atvažiavus netiko. Patalpa
apie 24m2, aukštis 2,4m. (šiltinimo 10cm sienose, 15cm lubos, 5cm grindys)
Skelbimuose radau naują vokišką. 6kw špižinė, kiek netikusio dizaino,
bet kaip nauja ir nebrangi tiko. Žmogus kadais įsigijo, bet po poros
dešimtmečių valė garažą pardavinėjo. Sumokėjau tuometiniais pinigais
<€200. Šyla greit, bet patalpa šalta ir šiluma greit išsisklaido.
Realiai šį savaitgalį atvažiavus viduj apie +6. Teko per dieną du kartus
kurti, kad būtų apie +20. Daug šilumos išeina tiesiai į kaminą. Jei būtų
vietos, dabar galvočiau apie mini sienelę iš akumuliacinių blokelių.
Liekant nakvot, kol lauke iki +10, kad t laikytųsi komfortiška, reikia
kurti vidury nakties arba jungt el.radiatorius.