Tema: Re: Kokio min diametro gali buti duso nuoteku vamzdis?
Autorius: fenix
Data: 2019-04-04 01:40:01
2019.04.04 01:29, Invertuota panda rašė:

> [...]
> T.y. dusas tada minetas vamzdis minimum 40+60+10cm, tada jau gali storet
> nes po vonia vietos yra pakamkamai. Tada 45 laipsniu Y sujungimas (dar
> ir voniai) ir zemyn.
> Zodziu bendras ilgis nuo vertikalaus vamzdzio iki duso padeklo krasto
> apie 150cm, t.y. vamzdis ten turi buti pakeltas apie 1.5cm. Taip
> sakyciau labai jau ant ribos, plytelei praktiskai neber vietos :)
> Kas toliau po padeklu px, ji galima pakelt 1-2cm auksciau, ileist kartu
> su grindim nesvajoju.
>
> Toks biski paplotas vamzdis butu pats tas, tik tokiu panasu kad kazkodel

tai realiai tas 1.5m jei bus su 0.5cm nuolydziu blogai nebus, nes turesi
vistiek padekla, kuris yra auksciau. labiau abejociau del idejos 32 pravest.

> Kuria prasme skirtingus sluoksnius? Tu apie ta grindu mase kuriai
> kazkaip nezinau lietuvisko pavadinimo? Vokieciai vadina "Estrich".
> T.y. toks palygint netvirtas betonas kuris liejamas ant tikru perdangu
> is armuoto tvirto betono. Skirtas slopint garsus, islygint etc.

tai nesupratau: ten jau laikanti perdangos plokste/liejinys ar kazkas is
kazkokio cemento po kuriuo dar yra smelis ir perdanga?

islyginamasis mishinys tai vadinasi...