Tema: Re: Kokio min diametro gali buti duso nuoteku vamzdis?
Autorius: tranzoo
Data: 2019-04-03 22:19:06
pas mane 32. prausiasi dvi ilgaplaukes ir ciucka. ciucka pastoviai
smeletas ir visokiu spygliu sapu pilnas grizta. vanduo labai skystas,
nes blogo nieko.

seiptai ten net sifonu sunku pavadint. tiesiog 'indelis' su skyle...
va, kazkas panasaus:
https://www.vvsochbad.se/VVS-Avlopp-Golvbrunnar-Jafo-Avlopp--JAFO-Spygatt-PSU-32-mm-laagbyggd-spygatt-med-mattpaket-472155.html