Tema: Re: Arkinio siltnamio uzdengimas
Autorius: Teisybes Dele
Data: 2019-04-02 22:48:00
On 4/1/2019 1:27 PM, Herkus wrote:
> Uosviene paprase siltnami perdengt. Tas senobiskas is plastikiniu
> vamzdziu arku. Klausimas, kaip teisingiausia galus uztempt, gal jau yra
> nauju technologiju plevelei suklijuot ar vistik uzraukt galus kaip
> nuotaukoj? Idealiu atveju noreciau ispjaut ir uzdet arkos forma is
> pleveles atrodytu estetiskiau nei uzraukimas. Jei nera padoraus medinio
> remo is galo ir neina kazkaip priklijuot ar kaip patogiausia butu
> tvirtint plevele prie pacio vamzdzio?  O skersai per siltnamio stoga dar
> permesciau sniurus, kad geriau laikytu plevele.
>
> Reik low cost varianto.

pas mane lanko vidiniu perimetru eina remas is medzio, laiko krastini
vamzdi kad nelinktu nuo pleveles traukimo, ir "raukimas" gaunasi
minimalus. Isilgai siltnamio mediena  tik prie zemes is virsuje.
Siltnamio galai dengiami atskirais pleves gabalais.
Tavo atveju buti po 4 papildomus pagaliukus kiekvienam gale - nuo kibiro
i virsu, kitas nuo vidurio iki virsutinio skersinio virs lango.