Tema: Re: Arkinio siltnamio uzdengimas
Autorius: skaitytojas
Data: 2019-04-01 14:20:42
tiesog susitaikyk, kad graziai nebus. Bet stenkis klotis klostemis viena
ant kitos, o ne daryti rauksles ir bus puse b. Priklauso, kurioje
vietoje medine konstrukcija, kuo arciau lanku, tuo maziau baisiai
atrodys. Pas mane paaukstinatas gerokai, bes panasus variantas, nes
stogas is lanku, prikabinu.