Tema: Re: Tie 22eur iš Kinijos
Autorius: Rimas
Data: 2019-03-26 09:49:29
On 2019.03.25 17:24, Bronco wrote:
> Tau dar taip ir dažnai gaudavosi? 8-/ Bbz kas čia vyksta. Man, va, vakar
> Ali sugeneravo kažkokį sveikinimą, ale, jog aš jų super uber mega cool
> pirkėjas ir jau nupirkau ten 72 ar kiek prekių :), tai mintyse
> primečiau, jog koks ketvirtadalis jų buvo virš 22 eur, o jei skaičiuoti
> ir siuntimo kainą, tai gal ir trečdalis ir ne karto neteko susimokėti
> papildomai.
>
> Muitą + pvm mokėjau tik kartą, kad Kalėdoms pirkau dulkių siurblį robotą
> ir siunčiau su DHL, t.y. iškart buvau nusiteikęs susimokėti.

> [...]

Nea, tas "kaip visada" tai buvo ryšium su tuo, kad derinau viską taip,
kad nereiktų mokėt, ir buvau įsitikinęs kad nereiks :)

Šiaip perku tik šūdukus iki 22eur. Brangiau esu pirkęs tik 1-os kartos
xiamo siurblį (mokėt neteko) ir xiaomi 1-os kartos action kamerą
(sumokėt teko).

Tai sumum sumarum iš 3-ų kartų (>22€), 2 kartus mokėjau. Nekoks procentas :)