Tema: Re: Tie 22eur iš Kinijos
Autorius: Bronco
Data: 2019-03-25 17:24:33
On 2019-03-25 17:07, Rimas wrote:
> Lituoklį tokį pasižaist siunčiausi: Atten ST-2080D
>
> (http://www.atten.com/products/atten-st-2080d-soldering-iron.html)
>
> Bet gavos kaip visada :)

Tau dar taip ir dažnai gaudavosi? 8-/ Bbz kas čia vyksta. Man, va, vakar
Ali sugeneravo kažkokį sveikinimą, ale, jog aš jų super uber mega cool
pirkėjas ir jau nupirkau ten 72 ar kiek prekių :), tai mintyse
primečiau, jog koks ketvirtadalis jų buvo virš 22 eur, o jei skaičiuoti
ir siuntimo kainą, tai gal ir trečdalis ir ne karto neteko susimokėti
papildomai.

Muitą + pvm mokėjau tik kartą, kad Kalėdoms pirkau dulkių siurblį robotą
ir siunčiau su DHL, t.y. iškart buvau nusiteikęs susimokėti.

Tai arba čia dabar kažkas pradeda keistis, arba tiesiog lituoklis yra
kažkokia "specifinė" prekė muitinės požiūriu. Nesuprasi.

p.s. į lėktuvą lituoklių įsinešt neleidžia, tai gal yra koks ryšys su
tuo... :)