Tema: Re: Klausimas baldininkam
Autorius: fenix
Data: 2019-02-16 19:37:44
2019.02.16 18:18, Nioka rašė:
> [...]
> Neatitinka automobiliniai (nes ten buna keli variantai pagal viena koda, ir
> spalvos tonas priklauso nuo dazymo rezimu), neatitinka statybiniai sienu
> dazai (nes ten skiriasi ir bazes spalva, ir dazymo/dziuvimo rezimai).
> Kreiptis del dazu MDF'ui reiktu i MDF dazancias imones. Viena is tokiu
> "Rejben" Vilniuje. Spalvos pagal RAL ir NCS paletes. Seniau teike ir tokia
> paslauga, kaip detales "remontas" su perdazymu. Yra ir daugiau firmu, kurios
> galetu pagamint dazus ar perdazyt detale. Raktiniai zodziai "mdf dazymas".

galeciau parodyt nesena pavyzdi, kaip "pataike" palete ir tai, kas buvo
sumaishyta. 2 spalvos, abi melynos atspalviai.

vienas kiek prisimenu nepataikymas mazdaug tokios eiles: originalas
paletej, taip mazdaug 4d61bc -> sumaishyta mazdaug 1530af. sienu dazhai...

galbut butent su baldininkais geriau. nesiginciju.