Tema: Re: Klausimas baldininkam
Autorius: Nioka
Data: 2019-02-16 18:19:04
Tikrai pagamins idealiai toki. Man bent taip nebuvo, kad spalva skirtusi.
Neatitinka automobiliniai (nes ten buna keli variantai pagal viena koda, ir
spalvos tonas priklauso nuo dazymo rezimu), neatitinka statybiniai sienu
dazai (nes ten skiriasi ir bazes spalva, ir dazymo/dziuvimo rezimai).
Kreiptis del dazu MDF'ui reiktu i MDF dazancias imones. Viena is tokiu
"Rejben" Vilniuje. Spalvos pagal RAL ir NCS paletes. Seniau teike ir tokia
paslauga, kaip detales "remontas" su perdazymu. Yra ir daugiau firmu, kurios
galetu pagamint dazus ar perdazyt detale. Raktiniai zodziai "mdf dazymas".