Tema: Re: faniera lauke
Autorius: qwerty
Data: 2019-01-29 15:03:24
Vinys yra patikimiau nei sraigtai. Stogo konstrukcijose vinis naudoja ne dėl
kainos, o dėl patikimumo. O jei dirbi su viniakale, tai ir greitis visai
kitas.
Trūkusių ESSVE sraigtų būna, bet tai ne masinis reiškinys. Ir didelė dauguma
atvejų būna dėl blogo parinkimo ar netinkamų medžiagų naudojimo.

"Arj"  wrote in message news:q2mfbm$fo7$1@trimpas.omnitel.net...

mano patirtis priesinga - vinys niekada netruksta (tiksliau truksta, kai
nurudyja, kas buna labai negreit - medis puna greiciau), esve ir kiti
firminiai  - truksta rekarciais, pigiausia medvarciai is senuku - masiskai.
Pvz susukus betonavimui klojinius ir juos isardzius po 2 savaiciu - kas
antras senuku nutrukes arba trukdavo issukant, jei netrukdavo - tai "cinkas"
"nusivalydavo" issukant. Nu ir tuoj pacioj vietoj 4x50 essve laike panasiai
kaip 5*50 senuku (nors anie storesni juntamai)

"Teisybes Dele"  parašė naujienų news:q2l9nu$hiu$1@trimpas.omnitel.net...

On 1/27/2019 9:02 PM, tranzoo wrote:
> bet pagrinde, kad medvarsciai yra kieti. t.y. nesitempia, o truksta.
>
> ir lochas tas, kuris medines konstrukcijas suka medvarsciais...

geri medvarzciai irgi pravercia
as irgi buvau skeptiskas medvarzciu atzvilgiu, bet kai pamaciau kad
dziovinta obliuota mediena (!) pradejo kraipytis ir traukst vinis, teko
prisukt dar ir nedvarzciais. Dabar laiko.

Beje, daznai truksta "firminiai" pvz ESSVE medvarzciai, o piguvinai -
ne, tik kad tie greit rudija.