Tema: Re: faniera lauke
Autorius: bzik
Data: 2019-01-22 14:44:40
mano patirtis rodo kitaip. Yra lauko kriauklės su stalviršiu iš cetrio.
Nuolat gauna drėgmės. Nieko. Esu matęs kelis kaimo lauželus, kur greitam
remontui apkalta cetriu ir stovi nedažyti be didesnių pokyčių.

iš gamintojo info:
Plokštės taip pat gali būti naudojamos didelės apkrovos sąlygomis, kai
jas pakaitomis veikia vanduo, šaltis ir cheminės atitirpinančios
medžiagos. Tokio plokščių CETRIS naudojimo tinkamumas patvirtintas
bandymais pagal visuomeninės inžinerijos konstrukcijoms keliamus
techninius ir kiekybinius reikalavimus. Šis bandymas atliktas remiantis
CSN 73 1326 (cemento skiedinio paviršiaus atsparumo vandeniui ir
cheminėms atitirpinimo medžiagoms nustatymas). Cemento ir pjuvenų
plokštės CETRIS sėkmingai atlaikė 100 atitirpinimo ciklų pagal metodus A
ir C.