Tema: Re: Skalbimo mašinos praplovimas.
Autorius: mindau
Data: 2019-01-25 13:03:44
nuolat skalbiant zemomis temperaturomis skalbykleje pradeda kauptis dumblas
kurio pasalinti praktiskai neimanoma. galima tik prevenciskai neleisti jam
kauptis tinkamai priziurint prietaisa "nuo naujo".

atrodo mazdaug taip: https://goo.gl/images/vvPMDb  bet cia tik "ledkalnio
virsunele" kuri matosi, bakas ir visa kita ten viduj buna aplipe tokia
kosistencija panasia i plastilina.

"Teisybes Dele"  wrote in message news:q2eneo$p4d$1@trimpas.omnitel.net...

On 1/25/2019 12:04 PM, mindau wrote:
> ok, sekmes bandant.

> nu tai reikia abu variantus isbandyt : actas/citrinos rugstis
> ir kurmis ar kitas sharmas

citrinos rugstim esu vales, nieko blogo neatsitiko

apie koki dumbla jus snekat, nelabai galiu isivaizduoti