Tema: Re: Skalbimo mašinos praplovimas.
Autorius: mindau
Data: 2019-01-25 09:46:50
Nesupratai apie ka tema. Kokia skalbykle cia is viso nesvarbu.

"Salas"  wrote in message news:q2e9la$dne$1@trimpas.omnitel.net...

O kuo si skalbianke ypatinga ?
Savo boshui esu tris kartus su citrinus rugstim skalbes. Kai pirma syki
prasukau, tai filtruose netgi atsirado 2 litu moneta, ir atsuktuvo
antgalis, kurie pries tai turbut su kalkemis jau buvo prisicementave
kaskur. Po kurio laiko buvau ja visa issardes, kai keiciausi guolius,
tai tenas po tokios proceduros buvo kaip naujas, nors jam tuo metu buvo