Tema: Re: Virtuv?s dizainas ir dujos
Autorius: mindau
Data: 2019-01-23 15:21:59
Su gamintojais tai gali but visaip.. ne visada garsus lyg ir gerai
uzsirekomendaves vardas padaro gerai (zinau bent pora labai brangaus
gamintojo objektu su kliauzem, kuriu jau metai kaip neistaiso).. ir lygiai
taip paciai yra visai nezinomu "garaznyku" objektu labai graziai ir
kokybiskai padarytu.. tiesa turbut kaip visada.. kazkur per viduri :)

"Zhiniukas"  wrote in message news:q29n9q$60l$1@trimpas.omnitel.net...

Aciu. Mano gile jau pasiunte panasia kryptimi. Laukiu salygu projektui.  :)
Del antro punkto - reikia normaliu virtuves baldu gamintoju kontaktu. Ikejos
asortimentas nedziugina. Tik planavimo irankis neblogas. :)

"Vytas" <privatus123@yahoo.com> wrote in message
Del pirmo punkto - reikia vidaus dujotiekio rekonstrukcijos projekto,
atestuoto rangovo ir VEI pazymos.

--
Vytas

----Android NewsGroup Reader----